Leta i den här bloggen

onsdag 13 december 2017

Brev från Jultomten

God dag alla som inte tror på mig och Hej alla barn som har varit snälla i år.
Hej på dig och alla fans som trots ålder tror på mig.
Jag skriver till dig på bloggen här eftersom du inte har kvar din tidning .

Oho aja det blir ett jobbigt år. Årets julklapp är el-cykel. Hur jag ska trolla ner sådana i säcken är verkligen en gåta. Det året bakmaskiner var populära ökade mina muskler avsevärt.
Jag tror jag klarar det mesta med min magi då jag kan komma ner genom smala skorstenar
med min stora mage och flyga uppe i himlen med min släde och renar så grejar det mesta.

Förra årets julkalender handlade im jultomten och den var nycket bra. Årets rymdhistoria förstår jag mig inge på.

OHO aja GOD JUL Vi ses på JUlafton.



































































Inga kommentarer: